1,0,2,2,3 = 8 bodů stačilo letos na 7. místo
bylo vidět minimum předjetí, když už tak předjížděli domácí, znalost místní stopy byla zásadní
Když jsme začali vloni jezdit na Ukrajinu, nenašel Matěj své jméno v programu. Anglicky ani neceknu, ale tady jsem byl bourák, nás tento "světový" jazyk učili
Pořadatelé díky předpovědi počasí uválcovali dráhu, která v sobotu i neděli opravdu dostala víc než bohatý příděl vody. Vznikla z toho betonová nezávodivá dráha, tedy přesně ta, která nám letos prostě nejde. Navíc trénink se smrsknul na 2x 15 minut pro dvě skupiny závodníků, těsně před závodem. Díky tomu byla lehká časová tíseň. V jedné skupině vycházelo dostat se na dráhu 2x-3x, což je pro nastavení 2. motorek na dráze, kde jedete poprvé, tak tak. V závodě pak první dvě jízdy díky rozpisu vyšli ze žluté a bílé. Matěj ke své jízdě rád využívá sílu svých motorů a umí se pohybovat po celé šířce dráhy. Chvilku mu trvalo než pochopil, že tady to prostě nepůjde. Start a přísná lajna, nejlépe s předním kolem za obrubníkem. Po druhé jízdě hrozivý jeden bod. Až pak přišli výhodnější startovní pozice a vhodnější nastavení motorky. Jasně že jsme do Ruska nejeli pro 7. místo, ale přes hrozivý začátek nakonec Matěj vydřel výsledek za který se nemusí stydět.
Franc, Málek, Kůs, A.Dryml
Byl plný dům. Hodně lidí zůstalo za branou. Pekelná atmosféra - rasííja, rasííja mi dlouho znělo v uších